Doctor
Alexis Bionel Tejedor De León
Docente de la Universidad Tecnológica de Panamá
Project-based Learning and the CDIO Syllabus to Connect Materials Science Classes with Real-world Applications
CONFERENCE_PAPER
Autores: Joseph A. Bozo; John Lino Ávila; Jenefer Díaz; Alexis Tejedor De León
Fecha de Publicación:2025
Organización certificadora:Crossref
JIC: Scientific Initiation Day to Promote University Research From Early Stages
JOURNAL_ARTICLE
Autores: Alexis Bionel Tejedor De León
Fecha de Publicación:2021
Organización certificadora:Otras fuentes
Professional Ethics of Teachers and their Relationshipo with Emerging Values in their Students.
JOURNAL_ARTICLE
Autores: Alexis Tejedor De León
Fecha de Publicación:2017
Organización certificadora:Otras fuentes
M-learning: analysis and interpretation of technical texts searched and dowloaded from OAI archives.
JOURNAL_ARTICLE
Autores: Alexis Tejedor De León
Fecha de Publicación:2016
Organización certificadora:Otras fuentes
Research in and outside the classroom: training engineers without borders.
JOURNAL_ARTICLE
Autores: Alexis Tejedor De León
Fecha de Publicación:2016
Organización certificadora:Otras fuentes

Design and Validation of a Questionnaire to Analyze University Dropout—CADES

JOURNAL_ARTICLE
Autores: Pablo Díaz; Alexis Tejedor De León
Fecha de Publicación:2016
Organización certificadora:Crossref
Smartphone for teaching and learning with engineering students.
JOURNAL_ARTICLE
Autores: Alexis Tejedor De León
Fecha de Publicación:2015
Organización certificadora:Otras fuentes
Survival Engineering and the Game of Knowledge: A Ludics form to Teaching and Learning in Engineering
JOURNAL_ARTICLE
Autores: Alexis Tejedor De León
Fecha de Publicación:2015
Organización certificadora:Otras fuentes
Project-based learning and use of the CDIO Syllabus for geology course assessment.
JOURNAL_ARTICLE
Autores: Alexis Tejedor De León
Fecha de Publicación:2014
Organización certificadora:Otras fuentes
Mostrando pág. 1 de 2, para 18 registros.
Publicaciones Científicas
Publicaciones científicas en los últimos 5 años.